EN

První kroky v podnikání

Jak si Maruška otevřela obchod s jahodami

Martina Václavíková


Vše, co potřebujete k úspěšnému startu vlastního podnikání
Tato kniha o strategiích a plánování je napsána srozumitelným a zábavným způsobem a je určena pro každého, kdo stojí před rozhodnutím začít podnikat. Ve smyšleném příběhu poskládaném ze skutečných životů a zkušeností se dozvíte, jak založit úspěšnou prodejnu, jak nalézt ty správné zákazníky pro své produkty, jak se odlišit od konkurence a mnoho dalších užitečných informací, které vám pomohou smysluplně řídit vaše kroky.

Detailní informace

Žánr podnikání
Jazyk čeština
Počet stran 112
EAN 9788026500131
Datum vydání 19.03.2012
Věk od 15
Formát 148x210 mm
Nakladatelství BIZBOOKS
Hmotnost 0,18
Typ Kniha
Vazba brožovaná lepená

První kniha o strategiích a plánování napsaná srozumitelným a zábavným způsobem pro každého, kdo stojí před rozhodnutím začít podnikat. Smyšlený příběh poskládaný ze skutečných životů a zkušeností o tom:

* jak založit úspěšnou prodejnu, aniž byste studovali strategické řízení nebo znali pojmy jako SWOT analýza, marketingový mix a další manažerské povídky,

* jak nalézt ty správné zákazníky pro své produkty a svoji prodejnu a jak jim o sobě dát vědět,

* jak nalézt silné stránky a příležitosti tam, kde právě jste,

* a jak je využít ve svůj prospěch,

* jak se odlišit od konkurence,

* a spousta dalšího důležitého povídání o smysluplném řízení vašich kroků, které byste se bez této knížky nikdy nemuseli dozvědět.

Martina Václavíková, MBA

Během své pracovní praxe působila na vedoucích a manažerských pozicích jako obchodní ředitelka a tyto pracovní zkušenosti ji přivedly ke studijnímu programu MBA. Díky studiu strategického řízení a širšímu pochopení jeho souvislostí se zaměřila na tuto oblast, původně jako konzultant, nad rámec svých pracovních aktivit. Od roku 2010 se osamostatnila a pracuje jako nezávislý poradce v oblasti strategického řízení a krizového managementu. Věnuje se především problematice středních a menších firem a také neziskových organizací v období růstu. Specializuje se na tvorbu měřitelných systémů hodnocení a efektivity práce, zvyšování produktivity a motivační způsoby odměňování.

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM