Dyslexie
Pestré aktivity pro děti 2. – 3. ročníků základních škol, které mají potíže se čtením. Prvotní činno...
Tento čtenářský deník nabízí mnohem víc, než jen prostor k zápisu o přečtených knihách!
Čtenářský deník pro žáky 3. – 5. ročníku ZŠ je koncipován jako doplňkový výukový materiál k rozvoji čtenářské gramotnosti, a nejen to. Vedle možnosti klasického zápisu o přečtených knihách přináší rovněž důležitou nadstavbu, jejímž prostřednictvím podporuje žáka ve vnímání sebe sama jako čtenáře: nabízí prostor pro sebehodnocení vlastních čtenářských zážitků a jejich sdílení formou vzájemných čtenářských konzultací, i místo k vlastním komentářům a postřehům učitele. V závěru nechybí tipy na další činnosti, kterými lze na deníkové záznamy navázat.
Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé
Přihlásit