Internetový marketing
Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete ry...
Maximalizujte efektivitu svého marketingu na internetu!
Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk
Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?
Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.
Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:
Reklama na internetu
Marketingová komunikace
PPC kampaně a podpora prodeje
Public Relations
Přímý marketing
Analýza návštěvnosti
Optimalizace webu
Vyhodnocování marketingové komunikace
Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.
O autorovi:
Viktor Janouch je konzultant a lektor v oblasti marketingu na internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož třetí vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice. Za mnoho let praxe pracoval na desítkách úspěšných projektů pro české i zahraniční firmy všech velikostí v nejrůznějších oborech. Je specialistou na PPC v cizích jazycích.
Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé
Přihlásit