Minecraft - Príručka redstone (slovensky)
Posuňte svoje znalosti o redstone ešte ďalej. Poradíme vám, ako vytvoriť rôzne užitočné zariadenia o...
Jednoduchá i pokročilá řešení pro každou situaci
V oblasti 3D počítačové grafiky nejste žádní začátečníci, ale perfektních výsledků dosahujete často velmi pomalu a za cenu značného úsilí. Přitom nemáte čas ani náladu číst klasické příručky od A do Z. V této knize tak najdete přesně to, co potřebujete: stručné a bohatě ilustrované postupy šité na míru vašim aktuálním potřebám. Snadno si vyhledáte, přečtete a ihned v praxi použijete.
Značně aktualizovaná kniha hotových řešení pro aplikaci 3ds Max odráží poslední novinky ve verzi 2009. Současně reflektuje aktuální trendy v oblasti modelování vysoce detailních 3D modelů nebo přípravy modelů a animace pro počítačové hry. Mnoho tipů a doporučení poradí i pokročilým uživatelům, jak zvýšit efektivitu při tvorbě 3D scén.
Kniha se zabývá mimo jiné těmito oblastmi:
- Tvorba realistických a efektních materiálů
- Architektonické objekty a systém osvětlení
- Aktivace a využití mental ray shaderů
- Elementární modelovací techniky a postupy
- Vytváření 3D modelu pomocí polygonového modelování
- Animace postav, dynamiky a částicových systémů
- Automatizace práce pomocí nástroje MAXScript
- Příprava komplexních textur pro Photoshop
- Výměna dat s externími aplikacemi (Terragen, Mudbox)
Na přiloženém DVD najdete veškeré zdrojové soubory, díky nimž si budete moci všechny postupy sami vyzkoušet, zkušební verzi aplikace 3ds Max 2009 a řadu dalších užitečných nástrojů a zásuvných modulů.
O autorovi:
Jan Kříž
pracuje již od roku 1996 v oblasti 3D animací a vizualizací v architektonickém ateliéru, působí jako překladatel, odborný korektor a autor článků a návodů o 3ds Max pro server www.mayamax3d.net. Mimoto vyučuje také 3ds Max individuálně, přičemž se specializuje na praktické aplikace animačních technik.
Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé
Přihlásit