Formát
Kniha prozkoumává rozsáhlé možnosti formátu – parametru, který má zásadní význam na přijetí produktu...
Poznejte, jak vytvořit opravdu dobrý layout!
Každý dobrý grafik, návrhář webu či architekt musí znát klasická pravidla uspořádání textových a grafických prvků v prostoru a možnosti jejich nasazení v digitální éře. Odhalte je i vy a naučte se je využívat v praxi! Bohatě ilustrovaná a přehledně uspořádaná kniha vychází z historického kontextu – postupně vám odhalí zákonitosti, na kterých stojí každý atraktivní, sdělný a účinný návrh layoutu. Dozvíte se, jak vytvořit mřížku, jak zvolit vhodnou kombinaci barev a jak pracovat s textem. Kniha se věnuje také typografii, práci s vrstvami a objekty a průmyslovému designu. Vedle inspirativních návrhů v ní najdete rovněž hpřehled standardních formátů tištěných a reklamních nosičů. Získané poznatky tak snadno využijete při tvorbě vlastních grafických materiálů.
S knihou se mimo jiné naučíte:
- Jak v designu využívat klasickou teorii i prvky secese či bauhausu
- Jak vést pozornost čtenáře pomocí narace a juxtapozice a rytmu
- Jak tvořit rovnováhu prázdným místem, typografií nebo symetrií
- Jakou mřížku nebo matrici zvolit s ohledem na flexibilitu návrhu
- Jak využívat hierarchii, barvy a texturuprvků k umocnění dojmu
- Jaké jsou zásady průmyslového designu
- Kdy je vhodné obsah uspořádat do sloupců a jaké volit zarovnání
- Jak jasně organizovat webové stránky
- Jaké jsou standardy venkovních médií, časopisů, novin a knih
O autorech:
Gavin Ambrose je grafickým designérem. Jeho současná obchodní praxe zahrnuje klienty z uměleckého odvětví, vydavatelských a reklamních agentur. Je spoluautorem a designérem několika knih o designu obchodních značek, obalů a redakčních článků.
Paul Harris je nezávislý spisovatel, novinář a editor. Píše pro mezinárodní magazíny v Londýně a New Yorku. Je spoluautorem a spolupracovníkem na knihách o designu obalů a principech designu.
Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé
Přihlásit