Děti a emoce
Tato kniha je určena rodičům a pedagogům, kteří vychovávají děti a ovlivňují tak jejich emocionální ...
Víte, jak na jednotlivé typy lidí?
Publikace je určena:
• pro obchodníky, které naučí, jak jednat s klientem nebo partnerem, aby dosáhli bezpečně svého cíle
• pro všechny, kteří řídí větší počet lidí, anebo s ním spolupracují a potřebují přesvědčit různé lidské charaktery
V podrobném průvodci se dozvíte:
• proč je znalost různých lidských povah důležitá a kdy nám pomůže
• jaké jsou základní čtyři osobnostní typy inspirované Thimothym Learym
• čím se vyznačuje Nedůvěřila, Mocislav Urputný, Jájaja Sebestředná i ostatní
• že existují rysy příznačné pro introverta a pro extroverta
• za jakých okolností využít tzv. pozitivní manažerské techniky
• ze kterých stylů jednání si můžete v různých situacích vybrat
• proč je důležité znát a správně odhadnout role lidí v týmu
• jak by mělo vypadat hodnocení pracovníků
• nakolik ovlivňují emoce lidskou povahu
• čím jsou charakterizovány osoby z hlediska asertivity
• které konflikty vznikají nejčastěji, kdy a jak je řešit
• jaké styly vedení známe, jaké rysy jsou pro ně typické
• jak nenásilně ovlivňovat a přesvědčovat
• se kterými pojmy souvisejícími s problematikou osobností se setkáme nejčastěji
V každé kapitole naleznete mnoho příkladů ze života, za nimi řešení, jak s daným charakterem jednat. Objevíte i testy, jejichž prostřednictvím zjistíte, jak jste na tom vy.
Přiložené DVD obsahuje video i fotografické ukázky různého chování. Projde s vámi jednotlivé charaktery i typické situace tak, abyste se v nich naučili bezpečně orientovat. Rychle rozpoznat, o jakou povahu se jedná, a obratem zvolit vhodnou vyjednávací taktiku. Dokážete tak svůj protějšek úspěšně přesvědčit!
Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé
Přihlásit