EN

Kniha logotypů

2000 mezinárodních značek od uznávaných návrhářů

Bill Gardner, Anne Hellman


Inspirativní obrazový průvodce nejúspěšnějšími logotypy
Tvorba log se na první pohled může zdát jednoduchá, ale je to jedna z největších výzev dnešních designérů. Kniha logotypů představuje nejuznávanější loga současnosti a dává čtenáři neopakovatelnou možnost odhalit jejich vývoj od prvních nápadů až po výsledný produkt. Vlastnit tento titul neznamená mít doma pouze knihu, znamená to vlastnit kus historie světového designu.

Detailní informace

Jazyk čeština
Původní název LogoLounge 7: 2,000 International Identities by Leading Designers
Počet stran 192
EAN 9788025137345
Datum vydání 04.02.2013
Věk od 15
Formát 229x279 mm
Nakladatelství COMPUTER PRESS
Hmotnost 0,84
Typ Kniha
Vazba brožovaná, šitá nitmi

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM