EN

Jak učit sám sebe

s myšlenkovými mapami, kreativními technikami a online nástroji

Michal Černý.


Praktický průvodce pro vzdělávání v informační společnosti
Vzdělávání není činnost, která má končit za školními dveřmi. Naopak možnosti osobního rozvoje, studia toho, co je pro člověka skutečně zajímavé a důležité často začíná až tehdy, kdy má čas a možnost organizovat si učení se po svém. Knížka vám přináší 69 metod či přístupů, které při učení sebe sama lze použít.
Jiné dostupné formáty:

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 176
EAN 9788026505198
Datum vydání 05.09.2016
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství BIZBOOKS
Hmotnost 0,317
Typ Kniha
Vazba brožovaná lepená

Praktický průvodce pro vzdělávání v informační společnosti

Vzdělávání není činnost, která má končit za školními dveřmi. Naopak možnosti osobního rozvoje, studia toho, co je pro člověka skutečně zajímavé a důležité často začíná až tehdy, kdy má čas a možnost organizovat si učení se po svém.

Ve škole se sice učíme spoustu zajímavých a důležitých věcí, ale samotnému procesu učení a různým technikám vzdělávání se, věnuje formální průprava velice malou pozornost. Kniha se nesnaží být teoretickým úvodem do vzdělávání dospělých nebo do celoživotního učení. Je spíše pečlivě vybraným souborem 69 metod či přístupů, které při učení sebe sama lze použít. Na velice krátkém prostoru se přitom seznámíte se základním významem dané aktivity, možnostmi jak s ní pracovat a často také s technologiemi, které takovou formu učení podporují.

Právě důraz na technologie, online služby nebo různé zdroje a nástroje technického rázu dělají z knihy praktického průvodce pro vzdělávání se v informační společnosti, která právě na technologiích a schopnosti pracovat s informacemi počítá.

V knize se dotýkáme mnoha témat, jako je například:

• tvorba myšlenkových a konceptuálních map,

• učení se příběhem,

• jak efektivně číst online texty,

• kreativní techniky psaní,

• paměťové techniky,

• vizualizace informací,

• psaní poznámek v digitální podobě,

• MOOC,

• vlastní učební plán,

• učení se prostřednictvím sociálních sítí atp.

Knihu je možné vnímat jak jako určitý inspiromat pro sebeurčené učení se, kdy každý den můžeme vyzkoušet jednu techniku, tak jako praktickou příručku pro učitele, kteří chtějí podporovat a rozvíjet schopnosti studentů skutečně se učit.

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
Autor knihy
Michal Černý.

Michal Černý.

Vysokoškolský pedagog edTechu a publicista Michal Černý si čas od času hraje na spisovatele. Je autorem bezpočtu článků a knih, propagátorem technologií ve vzdělávání, které nejen implementuje, ale také o nich s radostí učí. Vede studenty k tomu, aby uměli samostatně přemýšlet, integrovat technologie do vzdělávání sebe i druhých a hledat originální řešení. Působí na Kabinetu informačních studií a knihovnictví v Brně.
Zobrazit profil autora
NAPIŠTE NÁM