EN

Sami v moři konkurence

Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních

Leoš Bárta


Zapomeňte na teorii, tahle kniha vypráví příběhy z praxe
Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve světě, životě a byznysu, o marketingu, podnikání, o myšlení člověka, který nechce prohrávat, o myšlení firmy, která touží uspět na konkurenčním trhu, o filosofii podnikání, o podstatě marketingového managementu či o zkušenostech a nápadech z přednášek, workshopů i z mého rozhlasového pořadu Byznys poradna na rádiu Zet.
Jiné dostupné formáty:

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 216
EAN 9788026508533
Datum vydání 21.03.2019
Věk od 15
Formát 145x205 mm
Nakladatelství BIZBOOKS
Hmotnost 0,421
Typ Kniha
Vazba vázaná s laminovaným potahem

Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o:

- správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve světě, životě a byznysu,

- marketingu,

- podnikání,

- myšlení člověka, který nechce prohrávat,

- myšlení firmy, která touží uspět na konkurenčním trhu,

- filosofii podnikání,

- podstatě marketingového managementu,

- zkušenostech a nápadech z přednášek, workshopů i z mého rozhlasového pořadu Byznys poradna na rádiu Zet.

Navíc bez jediného odborného termínu.

Ke stažení

pdf Ukázka.pdf

Audio

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
Autor knihy
Leoš Bárta

Leoš Bárta

Byznys stratég. PR konzultant. Marketingový koordinátor. Vysokoškolský pedagog a MBA lektor. Copywriter. Publicista. Autor rozhlasového pořadu Byznys poradna na rádiu Zet. Zakladatel projektu MarketingMarket.cz. V poslední době se svým klientům nejčastěji stará o budování a řízení značky, personální marketing a komunikaci se zákazníky. „Jen se snažím pomáhat firmám a institucím být lepší než jejich konkurence“. Více na LeosBarta.cz.
Zobrazit profil autora
NAPIŠTE NÁM