
Agilní lídr
Renomovaná agilní koučka Zuzana Sochová představuje dovednosti a techniky, které potřebujete, abyste...
Jak analyzovat a zvýšit návštěvnost svého webu
Jak zvýšit návštěvnost vašeho webu a zlepšit konverzi? Jaká marketingová kampaň nejlépe funguje a jak změřit její úspěšnost? Jaké indikátory sledovat? Hledáte odpovědi na tyto otázky?
Odborník ze společnosti Google a expert na webovou analytiku poskytuje návody a postupy, jak získat dokonalý přehled o vlivu vašeho webu na jeho uživatele, a zlepšit tak jeho konkurenceschopnost. Naučíte se základním a pokročilým technikám implementace služby, jak vyhodnocovat návštěvnost a další statistiky webu a také jak úspěšně vést marketingové kampaně. Člen týmu Google Web Analytics však odhalí též techniky a tajemství, které dosud nebyly publikovány.
Naučíte se mimo jiné, jak se službou Google Analytics 2:
- Orientovat se ve statistikách, filtrovat je a analyzovat
- Nejlépe označit a sledovat statické i dynamické stránky či bannery
- Získat podrobné zprávy o návštěvnících a jak dlouho zůstávají
- Zjistit, jak návštěvnost webu ovlivňuje návratnost investic
- Změřit, jak dlouho trvá konverze návštěvníka na zákazníka
- Sledovat a optimalizovat elektronické obchodování, kampaně v sítích PCC (včetně Adwords) a e-mailový marketing, či jak vyladit stránky pomocí SEO
- Identifikovat špatně fungující stránky či sledovat offline kampaně
„Jestli je něco, co Brian Clifton neví o Google Analytics, tak to ještě nikdo nevynalezl. V této knize se podělil o své bohaté zkušenosti přesnou, výstižnou a logickou formou.“
Neil Mason, Managing Director, Applied Insights
„Rozhodně mohu tuto knihu doporučit komukoli, kdo seriózně uvažuje o tom, že webové statistiky promění v konkurenční výhodu svého podnikání.“
Dennis R. Mortensen, COOO, IndexTools, Inc.
O autorovi:
Brian Clinton
je vedoucím týmu Google Web Analytics pro Evropu, Střední východ a Afriku. Je expertem na webovou analytiku a marketing pro vyhledávače a často vystupuje na konferencích. Nejen o Google Analytics publikuje články též na svém vlastním blogu ( www.advanced-web-metrics.com).
Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé
Přihlásit