EN

Klíčoví zákazníci a péče o ně

Ken Burnett


Prestižní publikace v často opomíjené oblasti klíčových zákazníků – key customers. Pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro řídicí pracovníky. V knize najdete metody, postupy a rady jak prakticky realizovat tzv. koncepci řízení vztahů s klíčovými zákazníky (KCRM), která vám pomůže získat jejich věrnost a samozřejmě i zvýšit objem vašeho obchodu.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 398
EAN 9788072266555
Datum vydání 22.08.2002
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství BIZBOOKS
Hmotnost 0,703
Typ Kniha
Vazba vázaná s laminovaným potahem

Publikace je určena pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro všechny řídící pracovníky. Najdou v ní metody, postupy a rady, jak prakticky realizovat tzv. koncepci řízení vztahů s klíčovými zákazníky (KCRM). Mimo jiné nabízí:

- jak definovat potenciální klíčové zákazníky, jak je vybírat a jak k nim proniknout

- jak určovat priority v závažných prodejních snahách a smluvních nabídkách

- jak vytvořit strukturu organizace zaměřené na zákazníka

- jak vytvořit plán strategického prodeje a rozvoje klíčových zákazníků

- jak organizovat informační systémy týkající se klíčových zákazníků

- jak analyzovat ziskovost klíčových zákazníků

- jak efektivně jednat s profesionálními kupujícími (nákupčími)

- cvičení zaměřená na sebehodnocení, která pomohou identifikovat a ujasnit jednotlivé oblasti koncepce KCRM v konkrétním prostředí vašeho podniku

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM