EN

Reklama

200 tipů, které musíte znát

Roman Kobiela


200 tipů jak realizovat úspěšnou reklamu!
Rádi byste provedli reklamní kampaň vlastními silami? Nebo potřebujete tendrem vybrat tu pravou reklamní agenturu, která vám za odpovídající cenu zrealizuje účinnou propagaci? A jak zkontrolovat, že reklama splnila očekávání? Na tyto a řady dalších otázek odpovídá zasvěceně kniha od českého autora. obsahuje 200 užitečných tipů a rad. Věnuje se příkladům a zkušenostem z domácího prostředí, ale i ze světa.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 176
EAN 9788025123003
Datum vydání 25.05.2009
Věk od 15
Formát 167x225 mm
Nakladatelství BIZBOOKS
Hmotnost 0,314
Typ Kniha
Vazba brožovaná lepená

Sestavujete výstižné reklamní sdělení? Přemýšlíte, jaký komunikační kanál bude nejúčinnější? Zdali tištěná média nebo rozhlas či TV? Chcete si být jisti, že reklama splňuje všechny právní náležitosti? Publikace vám nabídne 200 tipů, jež prozradí, které mechanismy v reklamě fungují a které naopak ne!

Titul je určen hlavně reklamním agenturám a marketingovým manažerům. Zajímavé informace v něm objeví i střední podnikatelé, kteří si zajišťují reklamu vlastními silami.

Dozví se v něm:

- proč a jak realizovat marketingový výzkum

- které formy komunikace jsou efektivní a které již méně

- že vytváření firemního stylu je běh na dlouhou trať

- jak připravit vlastními silami inzerát

- proč je podpora prodeje na místě velice účinná

- jak se právně nespálit, které zákony je třeba znát a respektovat

- které formy reklamy jsou zakázané

- co existuje za nejnovější reklamní trendy

a řadu dalších zajímavých informací.

O autorovi:

Roman Kobiela, Mgr., (1966)

je absolventem Fakulty sociálních studií Masarykovy Univerzity Brno, katedry mediálních studií a žurnalistiky. Od začátku 90 let má bohaté zkušenosti v oblasti návrhů, realizace a prodeje reklam. Pracoval v obchodních odděleních tištěných a zvukových médií na pozicích vedoucího vydání a mediálního konzultanta. Je aktivní hudebník a autor řady titulů odborné hudební literatury, publikovaných rovněž v zahraničí.

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM