EN

Management kvality pro 21. století

Jaroslav Nenadál


Management kvality od A do Z
Nejnovější publikace autorského kolektivu, tvořeného zkušenými pedagogy katedry managementu kvality VŠB-TU Ostrava je věnována soudobým koncepcím, přístupům, metodám a nástrojům rozvoje managementu kvality, směřujícího od pouhé kvality výrobků a služeb ke kvalitě a excelenci celých organizací.
Jiné dostupné formáty:

Detailní informace

Žánr management
Jazyk čeština
Počet stran 368
EAN 9788072615612
Datum vydání 20.09.2018
Věk od 15
Formát 165x235 mm
Nakladatelství MANAGEMENT PRESS
Hmotnost 0,591
Typ Kniha
Vazba brožovaná lepená

Nejnovější publikace autorského kolektivu, tvořeného zkušenými pedagogy katedry managementu

kvality VŠB-TU Ostrava je věnována soudobým koncepcím, přístupům, metodám

a nástrojům rozvoje managementu kvality, směřujícího od pouhé kvality výrobků a služeb ke

kvalitě a excelenci celých organizací. Reaguje tak na trendy, jež jsou z celosvětového hlediska

nezpochybnitelné, avšak v našich podmínkách ne vždy přijímané a aktivně podporované.

Třebaže v poměrně rozsáhlé třetí kapitole čtenář nalezne výklad všech známých a v praxi snad

i úspěšně aplikovaných metod a nástrojů managementu kvality, je tato kapitola hlavně podpůrným

textem k tomu, aby v jiných částech publikace mohly být představeny všechny

současné přístupy kmanagementu kvality, jak vzhledem k aktuálním revizím norem ISO 9000,

tak i k praktickému využívání modelů excelence. Jsou zdůrazňovány aspekty, související s rozvojem

znalostí lidí, měřením výkonnosti procesů i celých organizací, plánováním a zlepšováním

kvality a autoři rovněž nezapomínají na účinnou integraci systémů managementu vycházející

kromě jiného i ze společenské odpovědnosti organizací a posuzování rizik i příležitostí. V rámci

toho jsou pak prezentovány současné trendy a vazby managementu kvality na logistické a další

podpůrné procesy a výhledy rozvoje managementu kvality v podmínkách Průmyslu 4.0.

Snahou autorů je přimět čtenáře k zamyšlení nad tím, jak ještě zvýšit a zefektivnit úsilí ve

všech typech organizací k zabezpečení jejich dlouhodobé úspěšnosti a poskytnout jim k tomu

návody, o jejich účinnosti jsou tvůrci publikace hluboce přesvědčeni.

A kdo by těmi čtenáři měl být? Především profesionálové v oboru managementu kvality, ať

už se v organizacích nazývají jakkoli, ale také další skupiny manažerů, protože, jak už bylo

řečeno v úvodu, dnes by nám všem mělo jít o kvalitu systémů řízení i o kvalitu celých organizací.

Doufáme také, že se tato publikace stane významným zdrojem vědomostí pro studenty

vysokých škol, zejména z oborů a programů technického a manažerského charakteru.

Ke stažení

pdf Ukázka.pdf

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM