
Hraju, abych žil 6 – Válka
Magické plameny běsní, ocelové čepele se taví, bohové se mezi sebou perou. Bitva o Velechrám jde do ...
Největší zločiny a zvěrstva je třeba ztrestat! 4. díl jedné z nejúspěšnějších sérií žánru LitRPG.
Látka, z níž je utkána realita, praská ve švech. Na bránu Kremlu už klepou gnollští vyjednavači a do herních avatarů se stěhují duše polozapomenutých starodávných bohů. Vesmír se mění v souladu se spontánními touhami a přáními hráčů, a v Jiném světě se rodí Inferno. Dimenze obývaná arcidémony a pány pekel, jejichž úkolem bude ztrestat ty největší zločiny a zvěrstva.
Na Glebových bedrech leží nelehké břímě. Jako vůdce klanu i celé aliance by měl splatit dluh vůči bohům a připravit se na nadcházející bitvu o Velechrám. Může odmítnout svého potenciálního spojence? Neměl by nabídnout pomocnou ruku tomu, kdo se dostal do úzkých, a při té příležitosti opanovat část unikátního, nikomu nepatřícího území?
Lávou zalité pláně Inferna se brzy začnou otřásat pod nohama pochodujících šiků, těžkých útočných golemů a tisíců všemožných petů, mountů a familiárů.
Magické plameny běsní, ocelové čepele se taví, bohové se mezi sebou perou. Bitva o Velechrám jde do ...
Území ruského klastru se otřásá pod nohama pochodujících vojsk. Bohové se zlobí, sítě tajných služeb...
Gleb se v Jiném světě ještě ani nestačil zorientovat a už se zapletl do vysoké hry o moc a bohatství...
Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé
Přihlásit