
Minecraft - Príručka redstone (slovensky)
Posuňte svoje znalosti o redstone ešte ďalej. Poradíme vám, ako vytvoriť rôzne užitočné zariadenia o...
Naučte se 3ds max 6 snadno a prakticky!
Připadají vám referenční příručky nezáživné, nechcete studovat nudnou teorii a přitom máte chuť pustit se ihned do práce v programu 3ds max? Pak je tato kniha pro vás tou nejlepší volbou. Na praktických úkolech jednotlivých lekcí se naučíte základům práce v 3d prostoru od polygonálního modelování až po modelování pomocí křivek, dozvíte se jak dosáhnout realistického vzhledu aplikováním vhodného materiálu a textury a správným nasvícením scény.
Po zvládnutí jednoduchých úkolů, jako je vymodelování interiéru bytu, postoupíte až ke složitějším animacím a rozpohybování objektů. Dozvíte se jak pracovat s částicovými systémy například pro simulaci vody nebo kouře.
Nemalá pozornost je v závěru knihy věnována renderingu, neboli vykreslení finální scény, protože ten rozhoduje z velké části o přesvědčivém vyznění vaší vizualizace nebo animace.
Naučíte se:
- Převedení 2D tvaru do 3D prostoru
- Modelovací techniky
- Materiály a materiálový design
- Osvětlení scény
- Základní prvky 3D animace
- Práce s Částicovými systémy
- Základy inverzní kinematiky
- Možnosti renderování v 3ds max
- Renderování animovaného výstupu a Video Post
Další sadu návodů, dodatky a informace o této knize najdete na stránkách http://lounge.a-architectus.com , kde se kromě jiného dočtete o novinkách ze světa 3ds max.
Přiložené CD obsahuje: soubory k jednotlivým projektům, ilustrace z knihy v plné barvě, ukázky animací, pluginy pro 3ds max
Nedopatřením na CD chybí část souborů se cvičeními ke kapitole 6, stáhnout si je můžete zde.
Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé
Přihlásit