
Vedení v krizi
Může se nám zdát, že jedna krize střídá druhou, ale bez ohledu na to, co se děje okolo nás, musíme v...
Vykročte se svou firmou na Facebook a Twitter promyšleně
Chcete jako marketingový pracovník připravit skutečně promyšlenou a efektivní propagační kampaň své firmy na sociálních sítích? Potřebujete vědět, odkud začít, na co nezapomenout, jak sledovat účinnost kampaně, jak pracovat s uživateli, jak se vyvarovat chyb, kdy a jak zapojit internetovou inzerci?
Uznávaný odborník s detailní znalostí specifik českého Internetu a sociálních sítí zvlášť vás jistou rukou provede jednotlivými fázemi kampaně. Naučíte se vybírat vhodnou sociální síť pro váš záměr, poznávat a pracovat se svým publikem a vyhodnocovat přínos své internetové prezentace. Výklad je obohacen o řadu aktuálních příkladů z praxe, konkrétních tipů a doporučení i varování před krátkozrakými praktikami. S knihou se mimo jiné naučíte:
- Vytvořit vhodnou strategii a konkrétní časový plán
- Stanovit odpovídající finanční a personální zajištění
- Identifikovat cílovou skupinu a podle toho volit vhodný nástroj
- Vytvořit atraktivní obsah pro Facebook či Twitter
- Počítat se zákonitostmi šíření informací a virálním efektem
- Pracovat s jednotlivými typy uživatelů a udržet si je
- Propojit sociální sítě s klasickou webovou prezentací
- Využívat sociální sítě ke zpětné vazbě i zákaznické podpoře
- Zjistit, kdy a jak je vhodné danou sociální síť opustit
O autorovi:
Vojtěch Bednář je sociolog, mediální poradce a odborný publicista. Řadu let píše pro česká média – například Lupa.cz, Marketing Journal nebo Fresh Marketing – o problematice moderních komunikačních prostředků, marketingu a komunikaci. Zároveň působí jako vysokoškolský učitel a lektor.
Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé
Přihlásit