Nebát se a mluvit
Jan Přeučil a Karel Voříšek spojili herecké a moderátorské umění a společně připravili knihu pro kaž...
Obchodní nabídka, kterou se trefíte přímo do černého!
Publikace Jak psát obchodní dopisy je určena:
- obchodníkům, které krok za krokem naučí vytvořit obchodní dopis s nabídkou, jež jim přivede zákazníky a přinese příjmy
- marketing manažerům a pracovníkům marketingu, jimž předloží řadu reálných zkušeností, jak trh reagoval na různé obchodní i reklamní dopisní nabídky
- reklamním a direct mailovým agenturám, kterým poskytne řadu praktických rad, tipů a příkladů, jak sestavit nejvhodnější poselství a použít je v rámci dopisní nabídky tak, aby navnadilo a přesvědčilo.
Dozvíte se
- jak nahlíží průměrný zákazník na dopis s obchodní nabídkou
- jak to udělat, abyste se odlišili od konkurence a získali zákazníkovu pozornost
- proč a které úvody dopisů dokáží zaujmou, které naopak propadnou
- jak nejvýstižněji a zároveň stručně popsat, co prodáváte
- co rozumíme jádrem dopisu a proč je tolik důležité
- co je to závěr dopisu, co by měl obsahovat, aby zákazník pochopil, jaké kroky dále následují
- proč máte psát někomu, nikoli všem
- kdy zvolit jakou styl jazyka
- jak má dopis vypadat po formální stránce, jaký typ písma použít, jaké nadpisy ad.
- tipy, jak má vypadat obálka, která zaujme.
A hlavně, publikace vám nabídne desítky skutečných obchodních dopisů s nabídkami, jež vydělaly milióny - dokázaly čtenáře zaujmout a přesvědčit, aby si výrobek nebo službu následně objednal.
Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé
Přihlásit