Microsoft Office 2016 Podrobná uživatelská příručka
Pracujete s aplikacemi Microsoft Office v profesním či osobním životě? Začínáte, nebo se již řadíte ...
Vylepšete správu svých obchodních, marketingových a projektových aktivit
Potřebujete mít přehled ve svých kontaktech a efektivně využívat možností práce se zákazníky? Naučte se pracovat s doplňkem Business Contact Managerr.
Tento doplněk aplikace Microsoft Office Outlook 2007 je naprosto ideálním nástrojem pro správu obchodních kontaktů, informací o zákaznících a řízení marketingových aktivit.
Autor vás v knize mimo jiné naučí:
- Vytvořit novou databázi a připojit se k databázi sdílené
- Spravovat klienty a obchodní kontakty
- Vytvořit katalog produktů a služeb
- Připojit dokumenty aplikací sady Office ke klientovi, kontaktu nebo příležitosti
- Sledovat stav obchodních projektů a úkolů
- Vytvářet, upravovat a exportovat obchodní sestavy
- Využívat mobilního klienta doplňku BCM pro zařízení s OS Windows Mobile
- Instalovat a konfigurovat databáze sdílené na serveru
V knize navíc najdete modelové příklady, na nichž autor prakticky dokresluje probranou teorii.
O autorovi:
Petr Štos
působí v různých oborech IT od roku 1994. V posledních pěti letech pracuje jako technologický specialista ve společnosti Microsoft. Jeho zaměření je orientováno především na servery a aplikace, které poskytují řešení pro spolupráci a komunikaci mezi lidmi.
Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé
Přihlásit